Συχνές Ερωτήσεις

FAQ

Θα παραλάβω το ίδιο προϊόν που βλέπω στη φωτογραφία;

Ναι, το προϊόν που θα παραλάβετε είναι ακριβώς όπως φαίνεται στη φωτογραφία. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι εικόνες μας να αντικατοπτρίζουν πιστά τα προϊόντα μας. Ωστόσο, μπορεί να υπάρξουν ελάχιστες διαφορές λόγω φωτισμού ή της οθόνης σας.

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email ή τηλεφώνου εντός [χ χρονικό διάστημα, π.χ. 14 ημερών] από την παραλαβή της παραγγελίας σας. Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία. Θα σας παρέχουμε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής. Σημειώστε ότι ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις αποστολής, εκτός εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό.

Θα ανανεώσετε τα προϊόντα που αναφέρονται ως 'εκτός αποθέματος';

Κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ανανεώνουμε τα προϊόντα που βρίσκονται εκτός αποθέματος. Αν θέλετε να ενημερωθείτε για τη διαθεσιμότητα ενός συγκεκριμένου προϊόντος, παρακαλούμε εγγραφείτε στη λίστα ειδοποίησης ή επικοινωνήστε μαζί μας. Η ομάδα μας θα σας ενημερώσει μόλις το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο.

Πού μπορώ να στείλω την παραγγελία μου;

Αποστέλλουμε παραγγελίες αποκλειστικά εντός Ελλάδας. Κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας, μπορείτε να εισάγετε τη διεύθυνση αποστολής σας και να επιβεβαιώσετε την περιοχή σας. Αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Επικοινωνήστε μαζί μας για οποιαδήποτε ερώτηση

Έχετε απορίες; Η ομάδα μας είναι εδώ για να σας βοηθήσει! Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email, τηλεφώνου ή της φόρμας επικοινωνίας στον ιστότοπό μας, και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.